Cumpără online în mai multă siguranță.

Am îmbunătățit pașii de autentificare prin 3D Secure* pentru tranzacțiile online prin card de credit sau de debit.

Vrem să ne asigurăm că te bucuri de cumpărături online în siguranță deplină. De aceea, am îmbunătățit pașii de autentificare prin 3D Secure* pentru tranzacțiile online prin card de credit sau de debit. 

Ce se schimbă?

Până acum, în primul pas de autentificare, trebuia să introduci ultimele 6 cifre ale Codului Numeric Personal**. Acestea vor fi înlocuite de o parolă statică, stabilită de tine.

Cum stabilești o parolă statică?

La prima tranzacție online începând din data de 28.12.2020, vei vedea ecranul următor. Aici vei stabili o nouă parolă statică, cunoscută doar de tine, pe care o vei folosi la toate tranzacțiile online viitoare:

  1. Introduci ultimele 6 cifre ale CNP-ului tău
  2. În câmpul “Noua parola statica”, introduci noua parolă din 6 cifre. 
  3. În câmpul “Reintroduceți”, introduci din nou parola. 
  4. Apeși butonul „CONFIRMĂ!” 
  5. Primești prin SMS parola dinamică pe care o introduci în următoarea pagină securizată.

La următoarele tranzacții online, vei introduce doar parola statică din 6 cifre stabilită de tine și parola dinamică primită prin SMS. Protocolul 3D Secure în 2 pași trebuie să fie implementat și de către comerciantul la care este realizată tranzacția. În caz contrar, te vei autentifica printr-un singur pas, cu parola dinamică primită prin SMS.

Ce faci dacă uiți parola statică?

Sună la CEBLine: 0801.000.000 (din rețeaua fixa Telekom) sau 0750.000.000 / 0724.100.000 (din orice rețea) și un reprezentat al băncii te va ajuta să schimbi parola.

Poți confirma tranzacțiile online și prin aplicatia AVANTAJ2go! Mai multe detalii aici.

 

* 3D Secure este un standard de securitate pentru plățile online, dezvoltat de Mastercard și VISA pentru protecția suplimentară a deținătorilor de card și pentru a preveni tentativele de frauda din mediul online.

** În cazul în care nu deții un CNP, te rugăm să ne contactezi prin serviciul clienți CEBLine disponibil non-stop pentru a obține parola ta statică.

Credit Europe Bank prelucrează date cu caracter personal în condiţii de legalitate, echitate şi transparenţă, asigurând integritatea şi confidenţialitatea datelor cu caracter personal prelucrate în conformitate cu prevederile legale aplicabile şi cu acordul exprimat de persoana vizată (în cazurile în care este necesar, potrivit prevederilor legale). 

Pentru mai multe informaţii privind prelucrarea datelor cu caracter personal poţi accesa oricând Politica noastră de Confidenţialitate disponibilă la adresa: https://www.crediteurope.ro/Politica-de-confidentialitate. În situaţia în care doreşti să îţi exerciţi oricare dintre drepturile legale în legătură cu prelucrarea datelor în calitate de persoană vizată, ne poti înainta o cerere scrisă, datată şi semnată olograf (de mână), transmisă în format hârtie la oricare dintre unităţile noastre teritoriale ale căror adrese le poţi găsi pe site-ul CEB, sau electronic prin e-mail, scanat, la office@crediteurope.ro. De asemenea, te poţi adresa responsabilului CEB privind protecţia datelor prin e-mail la dpo@crediteurope.ro sau prin scrisoare la adresa: CREDIT EUROPE BANK (ROMÂNIA) S.A., B-dul Timişoara nr. 26Z, Clădirea Anchor Plaza, sector 6, Bucureşti.

Zile ramase 68