Actualizează-ți datele personale

Simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie de cartea ta de identitate și de acces la o camera web sau de camera telefonului mobil*.

Ești doar la un click distanță pentru a-ți menține informațiile la zi. Suntem alături de tine în această călătorie! Iti punem la dispoziție un formular 100% online prin care poti parcurge procesul de actualizare în aproximativ 10 minute, în pași simpli și rapizi.

Pentru a menține o relație de afaceri solidă, îți recomandăm să ne ții la curent cu toate schimbările ce intervin în informațiile sau documentele furnizate anterior băncii. Astfel, poți iniția actualizarea datelor oricând apar modificări, precum schimba­rea actului de identitate, a domiciliului, a numărului de tele­fon sau a adresei de e-mail, sursa fondurilor tranzacționate prin conturile deținute la bancă, ocupația, denumirea angajatorului sau natura activității proprii, scopul și natura relației de afaceri cu banca. Totodată, banca va solicita periodic actualizarea datelor tale personale, notificându-te din timp în acest sens.

Întrebări frecvente:

Cum îmi pot actualiza datele personale? (persoane fizice)

Îți poți actualiza datele accesând linkul de mai sus. Prin intermediul platformei de comunicare a datelor personale către Bancă, datele tale sunt colectate și utilizate în vederea actualizării acestora în sistemele Credit Europe Bank (România) S.A. 

Înainte să începi, te rugăm să ai în vedere că trebuie să fii deja clientul nostru, să ai vârsta de peste 18 ani și capacitate de exercițiu deplină, cetățenie română, rezidență fiscală numai în România, să fii singurul beneficiar real al fondurilor și să ai atât carte de identitate valabilă, cât și un număr de telefon mobil emis în România.

Totodată, te rugăm să ai la îndemână cartea de identitate pentru că vei avea nevoie de ea. 

La finalul procesului de actualizare a datelor, îți vom trimite un e-mail de confirmare a actualizării datelor tale personale în sistemul Băncii.  

În cazul in care nu ești de acord cu procesul de actualizare a datelor prin intermediul platformei, îți poți actualiza datele personale în orice unitate teritorială Credit Europe Bank (Romania) SA, având un act de identitate în original.

Ce se întâmplă dacă nu îmi actualizez datele?

Neglijarea actualizării datelor tale personale poate avea consecințe serioase. Este un pas esențial în relația ta cu instituția financiară, contribuind la respectarea cerințelor legale și contractuale privind cunoașterea clienților.

Este un proces obliga­toriu iar neactualizarea datelor poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții de la Credit Europe Bank.

Cât de des trebuie să îmi actualizez datele?

Actualizarea datelor se realizează periodic, indiferent dacă au apărut sau nu modificări între timp. 

Te vom notifica din timp cu privire la necesitatea actualizării datelor, reamintindu-ți data până la care trebuie făcută actualizarea. În cazul în care nu vei da curs notificării, trebuie să știi că accesul la produsele și serviciile oferite de Bancă va putea fi restricționat. De asemenea, Banca poate decide încetarea relației de afaceri. 

Care este cadrul legal specific actualizării datelor personale?

Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și a finanțării terorismului și Regulamentul BNR nr. 2/2019 stabilesc setul minim de măsuri de cunoaștere a clientelei.


*Actualizarea poate fi făcută de pe orice dispozitiv mobil sau fix (smartphone, tabletă, laptop sau desktop) care are cameră video și care permite accesarea Internet-ului prin intermediul unui browser.

Zile ramase 247