Intrebari frecvente

Cum se poate obtine un Card Avantaj?

Foarte simplu!

  • Vino la orice unitatea teritoriala Nexent Bank.
  • Aplica on-line "Aici";
  • Suna la Call Center: 0801.000.000 (apelabil din reteaua fixa Telekom) sau 0750.000.000 / 0724.100.000 (apelabil din orice retea) si un reprezentat al Bancii iti sta la dispozitie pentru a te consilia in vederea obtinerii unui card.

 


Formulare necesare emiterii unui card

Poti aplica FARA DOCUMENTE DE VENIT, pentru a obtine o limita de credit, daca veniturile inregistrate de tine sunt din salarii raportate la Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF).

Limita de credit acordata pentru un card de credit Card Avantaj este de pana la 6 venituri nete in functie de criteriile de eligibilitate aplicate de catre Banca, si este acordata pe o perioada nedeterminata cu conditia rambursarii sumei minime de plata lunare.

Dupa efectuarea verificarilor necesare de catre Banca in baza de date a ANAF, si daca sunt intrunite conditiile de eligibilitate, cardul iti este inmanat pe loc in una din unitati teritorialele Nexent Bank. Consulta aici lista completa a unitati teritorialelor.

Daca veniturile inregistrate de tine nu sunt raportate la Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), este necesar sa prezinti urmatoarele documente*: Adeverinta de venit ; Declaratie privind veniturile din salarii.

* Pot exista situatii in care, pentru acordarea creditului este necesara prezentarea unor documente suplimentare.


Unde pot efectua cumparaturi cu plata in rate

Te poti bucura de avantajele cumparaturilor cu plata in rate in reteaua magazinelor partenere Card Avantaj. Astfel poti efectua tranzactii in magazine din cele mai variate domenii: moda, agentii de turism, asigurari, mobila, saloane de frumusete, electronice / electrocasnice / IT&C, decoratiuni, sanatate, supermarket-uri, benzinarii, etc.

  • Consulta aici lista permanent actualizata cu adresele magazinelor partenere Card Avantaj; poti gasi de asemenea si informatii despre campaniile aflate in desfasurare;
  • Pe langa avantajul cumparaturilor cu plata in rate, acum poti folosi cardul tau emis de Nexent Bank pentru plata on-line. Tranzactiile efectuate pe Internet confera si o flexibilitate deosebita;
  • Poti efectua tranzactii la orice ora, produsele si serviciile comerciantilor fiind la doar un click distanta fara a mai fi nevoie sa te deplasezi la magazine. In plus vei primi si un bonus de 0,3 % din valoarea tranzactiei. O atentie sporita a fost acordata securitatii tranzactiilor, de aceea toate magazinele partenere Card Avantaj si nepartenere (daca ofera aceasta posibilitate) pentru cumparaturi pe Internet sunt inrolate in sistemul de securitate 3D Secure (MasterCard Secure Code si Verified by Visa).

Ce sunt Monedele Avantaj si cum pot fi folosite?

Vei primi intre 0,3% si 3% cashback in Monede Avantaj din valoarea tranzactiilor comerciale efectuate pentru plata bunurilor si serviciilor, atat prin terminale POS, cat si in mediul virtual - internet, precum si pentru retragerile de numerar de la bancomate, in Romania sau in strainatate. Cashback-ul acumulat in Monede Avantaj va fi disponibil in aplicatia ta Avantaj.Monedele Avantaj pot fi convertite prin urmatoarele metode:

Monedele Avantaj pot fi transformate in bonus in aplicatie pentru a plati ulterior o noua tranzactie in orice magazin partener Card Avantaj unde este instalat un dispozitiv POS Nexent Bank. Tot ce trebuie să faci este să comunici că dorești să efectuezi plata din contul de bonus;

  • Bonusul nu poate fi retras în numerar de la bancomat și nici nu poate fi utilizat pentru a achita creditul utilizat;
  • Pentru mai multe informații despre programul de fidelitate, te rugăm să vizitezi următorul link.

Servicii gratuite

  • Posibilitatea alimentarii contului de card la ATM-urile Nexent Bank cu functie de "cash in";
  • Posibilitatea de a schimba GRATUIT codul PIN la orice bancomat din lume care ofera aceasta functie;
  • Posibilitatea de a schimba GRATUIT codul PIN la POS-urile din unitati teritorialele Nexent Bank sau prin apelarea serviciului Call Center (direct din meniu);
  • Posibilitatea de a efectua GRATUIT interogare de sold la orice bancomat din lume care ofera aceasta functie sau prin apelarea serviciului Call Center (direct din meniu);
  • Obtinerea de mini-extrase de cont GRATUIT de la bancomatele Nexent Bank;
  • Comunicarea sumei minime de plata prin transmiterea lunara a unui SMS.

Cand se plateste

  • Pentru a-ti facilita rambursarea sumelor utilizate (in cazul in care nu doresti sa rambursezi integral suma folosita in perioada de gratie) Nexent Bank iti ofera posibilitatea sa rambursezi lunar doar suma minima de 3% din valoarea tranzactiilor evidentiate in extrasul de cont emis la sfarsitul fiecarei luni, plus 100% dobanda si comisioanele aferente (daca exista);
  • Odata cu emiterea extrasului de cont Nexent Bank iti transmite gratuit un SMS cu suma minima de plata;
  • Limita de credit acordata pe card este de tip revolving, sumele rambursate regasindu-se din nou pe contul de card.

Cum pot primi infomaţii despre tranzacţii şi sume de plată

  • extrasul de cont lunar - aici sunt evidenţiate toate tranzacţiile efectuate pentru luna aferentă extrasului precum şi suma de plată;
  • copie după extrasul de cont lunar - vino la orice sucursală Nexent Bank şi poţi solicita o copie a extrasului de cont lunar;
  • mini extras ATM - la orice ATM Nexent Bank poţi cere un astfel de mini extras; acesta evidenţiază ultimele 10 tranzacţii efectuate;
  • Call Center: 0801.000.000 (apelabil din reţeaua fixă Telekom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice reţea) - un reprezentant al băncii îţi va sta la dispoziţie pentru detalii privind tranzacţiile efectuate sau suma de plată.

Activarea cardului pentru tranzactii on-line

  • Pentru a elimina orice posibilitate de fraudare a tranzactiilor cu cardul pe Internet, toate cardurile emise de Nexent Bank sunt initial blocate pentru tranzactiile on-line. Pentru a putea face plati on-line detinatorii de card isi pot activa acest serviciu apeland Call Center la tel.: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua de telefonie fixa Telekom) sau 0750.000.000 / 0724.100.000 (numere apelabile din orice retea), activarea se face direct din meniul telefonic, fara a mai discuta cu un reprezentant al Bancii. Serviciul este disponibil non-stop, iar apelurile telefonice au tarif normal.
  • Detalii aici despre cum iti poti activa platile online prin Call Center.

Cum îmi pot modifica datele de contact sau adresa la care primesc extrasul de cont

Pentru a modifica datele de contact sau adresa la care primeşti extrasul de cont trebuie să te prezinţi la orice unitate teritorială a Nexent Bank şi să completezi Formularul pentru Modificare date de contact posesor de card.


Ce fac dacă am pierdut cardul, mi-a fost furat sau a fost blocat

În cazul pierderii, furtului, deteriorării ori blocării cardului, a înregistrării în contul Deţinătorului de card a unor tranzacţii neautorizate de acesta, a oricăror erori sau nereguli apărute în urma administrării contului de către Bancă, a existenţei unor suspiciuni cu privire la posibilitatea copierii cardului sau cunoaşterea codului PIN / parolei de către alte persoane neautorizate sau în cazul constatării unor disfuncţionalităţi ale cardului, sună de urgenţă la Serviciul Clienţi la numerele de telefon 0750.000.000 / 0724.100.000 (numere apelabile din orice retea) sau 0801.000.000 (numar apelabil doar din reteaua de telefonie fixa Telekom) pentru a sesiza una din situaţiile menţionate mai sus. După blocarea cardului, vei avea obligaţia să notifici în scris Banca. Pentru a notifica Banca, trebuie să te prezinţi la orice unitate teritorială a Nexent Bank pentru a completa Formularul pentru Pierdere, furt, deteriorare, blocare card.


Doresc să devin comerciant partener Nexent Bank. Cum pot face acest lucru?

Te rugăm să suni la unul dintre numerele de telefon ale serviciului de relaţii cu clienţii - Call Center pentru a discuta cu un reprezentant al băncii: 

  • 0801.000.000 (numar apelabil doar din reteaua de telefonie fixa Telekom)
  • 0750.000.000 / 0724.100.000 (numere apelabile din orice retea)
  • Sau scrie-ne la rubrica de Comentarii şi Sugestii