Intrebari frecvente

Cum se poate obtine un CardAvantaj?

Foarte simplu!

  • Vino la orice sucursala Credit Europe Bank.
  • Aplica on-line "Aici";
  • Suna la CEBLine: 0801.000.000 (apelabil din reteaua fixa Telekom) sau 0750.000.000 / 0724.100.000 (apelabil din orice retea) si un reprezentat al Bancii iti sta la dispozitie pentru a te consilia in vederea obtinerii unui card.

Detalii aici despre cum poti aplica prin CEBLine pentru CardAvantaj.


Formulare necesare emiterii unui card

Poti aplica FARA DOCUMENTE DE VENIT, pentru a obtine o limita de credit, daca veniturile inregistrate de tine sunt din salarii raportate la Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF).

Limita de credit acordata pentru un card de credit CardAvantaj este de pana la 3 venituri nete in functie de criteriile de eligibilitate aplicate de catre Banca, si este acordata pe o perioada nedeterminata cu conditia rambursarii sumei minime de plata lunare.

Dupa efectuarea verificarilor necesare de catre Banca in baza de date a ANAF, si daca sunt intrunite conditiile de eligibilitate, cardul iti este inmanat pe loc in una din sucursalele Credit Europe Bank. Consulta aici lista completa a sucursalelor.

Daca veniturile inregistrate de tine nu sunt raportate la Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), este necesar sa prezinti urmatoarele documente*: Adeverinta de venit ; Declaratie privind veniturile din salarii.

* Pot exista situatii in care, pentru acordarea creditului este necesara prezentarea unor documente suplimentare.


Unde pot efectua cumparaturi cu plata in rate

Te poti bucura de avantajele cumparaturilor cu plata in rate in reteaua magazinelor partenere CardAvantaj. Astfel poti efectua tranzactii in magazine din cele mai variate domenii: moda, agentii de turism, asigurari, mobila, saloane de frumusete, electronice / electrocasnice / IT&C, decoratiuni, sanatate, supermarket-uri, benzinarii, etc.

  • Consulta aici lista permanent actualizata cu adresele magazinelor partenere CardAvantaj; poti gasi de asemenea si informatii despre campaniile aflate in desfasurare;
  • Pe langa avantajul cumparaturilor cu plata in rate, acum poti folosi cardul tau emis de Credit Europe Bank pentru plata on-line. Tranzactiile efectuate pe Internet confera si o flexibilitate deosebita;
  • Poti efectua tranzactii la orice ora, produsele si serviciile comerciantilor fiind la doar un click distanta fara a mai fi nevoie sa te deplasezi la magazine. In plus vei primi si un bonus de 0,3 % din valoarea tranzactiei. O atentie sporita a fost acordata securitatii tranzactiilor, de aceea toate magazinele partenere CardAvantaj si nepartenere (daca ofera aceasta posibilitate) pentru cumparaturi pe Internet sunt inrolate in sistemul de securitate 3D Secure (MasterCard Secure Code si Verified by Visa).

Ce este bonusul si cum poate fi utilizat

Pentru fiecare tip de tranzactie pe care o efectuezi in Romania sau in strainatate (tranzactii la comercianti sau retrageri de numerar de la ATM), vei primi un bonus de 0,3% din valoarea acesteia. Bonusul se va regasi pe cardul tau in contul de bonus, separat de limita de credit.

  • Bonusul poate fi folosit ulterior pentru o noua tranzactie in orice magazin partener CardAvantaj in care este instalat un dispozitiv POS al Credit Europe Bank. Tot ce trebuie sa faci este sa comunici ca doresti sa efectuezi plata din contul de bonus;
  • Mai mult decat atat, vei primi bonus chiar si pentru tranzactiile efectuate din contul de bonus. In acest fel, pentru orice tip de tranzactie efectuata in magazinele partenere CardAvantaj , vei fi rasplatit de catre Credit Europe Bank pentru ca folosesti CardAvantaj;
  • Valoarea bonusului reprezinta cadoul nostru pentru ca ai folosit CardAvantaj. Bonusul nu poate fi retras in numerar de la bancomat si nici nu poate fi utilizat pentru a achita creditul utilizat; valoarea acestuia este evidentiata in fiecare extras de cont emis lunar.

Servicii gratuite

  • Posibilitatea alimentarii contului de card la ATM-urile Credit Europe Bank cu functie de "cash in";
  • Posibilitatea de a schimba GRATUIT codul PIN la orice bancomat din lume care ofera aceasta functie;
  • Posibilitatea de a schimba GRATUIT codul PIN la POS-urile din sucursalele Credit Europe Bank sau prin apelarea serviciului CEBLine (direct din meniu);
  • Posibilitatea de a efectua GRATUIT interogare de sold la orice bancomat din lume care ofera aceasta functie sau prin apelarea serviciului CEBLine (direct din meniu);
  • Obtinerea de mini-extrase de cont GRATUIT de la bancomatele Credit Europe Bank;
  • Comunicarea sumei minime de plata prin transmiterea lunara a unui SMS.

Cand se plateste

  • Pentru a-ti facilita rambursarea sumelor utilizate (in cazul in care nu doresti sa rambursezi integral suma folosita in perioada de gratie) Credit Europe Bank iti ofera posibilitatea sa rambursezi lunar doar suma minima de 3% din valoarea tranzactiilor evidentiate in extrasul de cont emis la sfarsitul fiecarei luni, plus 100% dobanda si comisioanele aferente (daca exista);
  • Odata cu emiterea extrasului de cont Credit Europe Bank iti transmite gratuit un SMS cu suma minima de plata;
  • Limita de credit acordata pe card este de tip revolving, sumele rambursate regasindu-se din nou pe contul de card.

Cum pot primi infomaţii despre tranzacţii şi sume de plată

  • extrasul de cont lunar - aici sunt evidenţiate toate tranzacţiile efectuate pentru luna aferentă extrasului precum şi suma de plată;
  • copie după extrasul de cont lunar - vino la orice sucursală Credit Europe Bank şi poţi solicita o copie a extrasului de cont lunar;
  • mini extras ATM - la orice ATM Credit Europe Bank poţi cere un astfel de mini extras; acesta evidenţiază ultimele 10 tranzacţii efectuate;
  • CEBLine: 0801.000.000 (apelabil din reţeaua fixă Telekom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice reţea) - un reprezentant al băncii îţi va sta la dispoziţie pentru detalii privind tranzacţiile efectuate sau suma de plată.

Activarea cardului pentru tranzactii on-line

  • Pentru a elimina orice posibilitate de fraudare a tranzactiilor cu cardul pe Internet, toate cardurile emise de Credit Europe Bank sunt initial blocate pentru tranzactiile on-line. Pentru a putea face plati on-line detinatorii de card isi pot activa acest serviciu apeland CEBLine la tel.: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua de telefonie fixa Telekom) sau 0750.000.000 / 0724.100.000 (numere apelabile din orice retea), activarea se face direct din meniul telefonic, fara a mai discuta cu un reprezentant al Bancii. Serviciul este disponibil non-stop, iar apelurile telefonice au tarif normal.
  • Detalii aici despre cum iti poti activa platile online prin CEBLine.

Cum îmi pot modifica datele de contact sau adresa la care primesc extrasul de cont

Pentru a modifica datele de contact sau adresa la care primeşti extrasul de cont trebuie să te prezinţi la orice sucursală a Credit Europe Bank şi să completezi Formularul pentru Modificare date de contact posesor de card.


Ce fac dacă am pierdut cardul, mi-a fost furat sau a fost blocat

În cazul pierderii, furtului, deteriorării ori blocării cardului, a înregistrării în contul Deţinătorului de card a unor tranzacţii neautorizate de acesta, a oricăror erori sau nereguli apărute în urma administrării contului de către Bancă, a existenţei unor suspiciuni cu privire la posibilitatea copierii cardului sau cunoaşterea codului PIN / parolei de către alte persoane neautorizate sau în cazul constatării unor disfuncţionalităţi ale cardului, sună de urgenţă la Serviciul Clienţi la numerele de telefon 0750.000.000 / 0724.100.000 (numere apelabile din orice retea) sau 0801.000.000 (numar apelabil doar din reteaua de telefonie fixa Telekom) pentru a sesiza una din situaţiile menţionate mai sus. După blocarea cardului, vei avea obligaţia să notifici în scris Banca. Pentru a notifica Banca, trebuie să te prezinţi la orice sucursală a Credit Europe Bank pentru a completa Formularul pentru Pierdere, furt, deteriorare, blocare card.


Doresc să devin comerciant partener Credit Europe Bank. Cum pot face acest lucru?

Te rugăm să suni la unul dintre numerele de telefon ale serviciului de relaţii cu clienţii - CEBLine pentru a discuta cu un reprezentant al băncii: 

  • 0801.000.000 (numar apelabil doar din reteaua de telefonie fixa Telekom)
  • 0750.000.000 / 0724.100.000 (numere apelabile din orice retea)
  • Sau scrie-ne la rubrica de Comentarii şi Sugestii