Cu AVANTAJ2go ești mereu conectat la universul CardAvantaj!

Avantaj2Go

Ai acum la dispoziție prima aplicație pe mobil destinată cardurilor emise de Credit Europe Bank și promoțiilor de la CardAvantaj!

Îți vezi instant soldul și tranzacțiile cardurilor tale de la Credit Europe Bank, descoperi rețeaua extinsă de parteneri CardAvantaj și profiți de toate promoțiile!

Instalând aplicația AVANTAJ2go poți vizualiza sumele disponibile în contul tău, ultimele tranzacții efectuate cu cardul, bonusul acumulat (disponibil doar pentru CardAvantaj), precum și valoarea ratei lunare. În plus, vei fi mereu conectat la ultimele campanii si promoții la magazinele partenere din rețeaua CardAvantaj.

Descoperi ușor magazinele partenere poziționate pe hartă (conform coordonatelor GPS), precum și numărul de rate disponibil la fiecare în parte, campaniile active în rețeaua de parteneri și nu numai.

Oricând vrei să faci cumpărături online îți poți activa/dezactiva cardul tău pentru plățile online;

În plus, ai posibilitatea de a te autentifica folosind datele tale biometrice (amprenta sau Face ID).

Descarcă aplicația AVANTAJ2go și conectează-te chiar acum la cardul tău emis de Credit Europe Bank!

APLICAȚIE GRATUITĂ

Descarci, instalezi și te înregistrezi gratuit în aplicație. Nu trebuie să faci niciun drum în sucursală sau să suni ca să poți utiliza aplicația.

CONTROL ASUPRA CARDULUI TĂU

Verifici instant soldul, istoricul tranzacțiilor din luna curentă, bonusul acumulat (disponibil doar pentru CardAvantaj), suma minimă de plată (disponibil doar pentru cardurile de credit).

MOBILITATE

Ai acces oricând și de oriunde la rețeaua de sucursale și ATM-uri Credit Europe Bank și la întreaga listă de parteneri CardAvantaj.

CAMPANII ȘI PROMOȚII

Afli în orice moment informații actualizate despre campaniile și promoțiile la magazinele partenere din rețeaua CardAvantaj.

Ce este AVANTAJ2go?

  • AVANTAJ2go este prima aplicatie pe mobil destinata informatiilor despre cardurile emise de Credit Europe Bank si promotiilor de la CardAvantaj.

Care sunt functionalitatile puse la dispozitie de aplicatia AVANTAJ2go?

  • Iti vezi instant soldul si tranzactiile cardurilor tale de la Credit Europe Bank, poti vizualiza sumele disponibile in contul tau, tranzactii efectuate cu cardul, bonusul acumulat (disponibil doar pentru CardAvantaj), precum si valoarea ratei lunare.
  • Descoperi usor magazinele partenere pozitionate pe harta (conform coordonatelor GPS), precum si numarul de rate disponibil la fiecare in parte
  • Vezi informatii despre campaniile active de la CardAvantaj;
  • Oricand vrei sa faci cumparaturi online iti poti activa/dezactiva cardul tau pentru platile online;
  • Te poti autentifica folosind datele tale biometrice (amprenta sau Face ID) sau un cod PIN pe care il stabilesti doar tu.

Care sunt costurile aplicatiei AVANTAJ2go?

  • Instalarea, utilizarea si inregistrarea in aplicatie sunt gratuite.

Trebuie sa inchei contract pentru a obtine AVANTAJ2go?

  • Nu, nu trebuie sa inchei un contract separat pentru a descarca, instala si a te inregistra in aplicatia AVANTAJ2go. Tot ce trebuie sa faci este sa intri in App Store / Google Play pentru a descarca aplicatia, iar la inregistrarea in aplicatie sa fii de acord cu Termenii si Conditiile aplicatiei.

Pentru ce sisteme de operare este disponibila aplicatia AVANTAj2go?

  • Aplicatia AVANTAj2go poate fi instalata pe smartphone-urile cu sistem de operare iOS 10+ sau Android 5.0+.

Mi-am schimbat intre timp numarul de telefon si nu ma pot inregistra in aplicatie. Cum pot modifica numarul de telefon cu care sunt inregistrat la banca pentru a primi SMS-ul cu codul pentru inregistrare?

  • Daca ti-ai schimbat numarul de telefon intre timp, este necesar sa te prezinti intr-o sucursala Credit Europe Bank si sa faci actualizarea datelor personale care s-au modificat.

Trebuie sa ma inregistrez ca sa accesez AVANTAj2go?

  • Poti descarca, instala si folosi aplicatia (fara a avea acces in meniul Carduri) fara sa fie nevoie sa te inregistrezi in aplicatie. Daca doresti sa ai acces si la meniul Carduri si sa vizualizezi continutul complet, este necesar sa te inregistrezi si sa te autentifici de fiecare data.

Cum pot sa resetez PIN-ul pentru accesarea AVANTAJ2go?

  • Pentru a reseta PIN-ul si a putea accesa AVANTAJ2go, este nevoie sa contactezi serviciul clienti CEBLine la tel.: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (numar apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, inclusiv international).

Cum pot schimba PIN-ul aplicatiei AVANTAj2go?

  • Pentru a-ti schimba PIN-ul aplicatiei AVANTAJ2go accesezi meniul aplicatiei MAI MULTE > selectezi icon-ul din dreapta sus Setari > Alegi optiunea Schimba codul PIN.

Cum pot schimba limba aplicatiei?

  • Pentru a-ti schimba limba aplicatiei AVANTAJ2go accesezi meniul aplicatiei MAI MULTE > selectezi icon-ul din dreapta sus Setari > Alegi optiunea Alege limba si selectezi limba dorita.

Ce se intampla daca introduc de mai multe ori gresit codul PIN?

  • Daca introduci de 3 ori PIN-ul gresit, contul aplicatiei iti este blocat automat si este nevoie sa contactezi serviciul clienti CEBLine la tel.: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (numar apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, inclusiv international).

Care sunt cardurile pe care le pot adauga in aplicatia AVANTAJ2go?

  • In aplicatia AVANTAJ2go poti adauga toate cardurile emise de Credit Europe Bank Mastercard/VISA pentru persoane fizice.

Cate carduri imi pot adauga in aplicatia AVANTAJ2go?

  • Poti adauga in aplicatie toate cardurile de credit si debit pe care le detii la Credit Europe Bank.

Ce fac daca nu ma descurc si am nevoie de ajutor in utilizarea aplicatiei?

  • Daca intampini dificultati in instalarea, inregistrarea sau folosirea aplicatiei, ai la dispozitie: informatiile disponibile pe www.crediteurope.ro si pe www.cardavantaj.ro sau poti contacta serviciul clienti CEBLine la tel.: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (numar apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, inclusiv international).

Membrii familiei/persoanele imputernice/detinatorii de carduri suplimentare pot avea acces la AVANTAJ2go?

  • Nu, doar tu esti singura persoana care poate instala pe dispozitivele personale aplicatia si te poti inregistra. Iti recomandam sa nu comunici unei alte persoane datele tale personale sau alte coduri de acces.

Pot accesa AVANTAJ2go cand sunt plecat/plecata din tara?

  • Da, poti accesa in orice moment si de oriunde aplicatia si informatiile despre cardurile tale emise de banca, daca ai conexiune la internet! Daca esti in roaming, nu uita ca trebuie sa achiti costurile operatorilor de telefonie legate de utilizarea internetului in roaming.

Care sunt datele necesare pentru a ma putea inregistra in aplicatia AVANTAJ2go?

  • Inregistrarea in aplicatia AVANTAJ2go se face folosind fie CNP si numarul de telefon inregistrat in relatia cu banca, fie codul de client si numarul de telefon inregistrat in relatia cu banca.

In aplicatie regasesc si extrasul cardului de credit?

  • In AVANTAJ2go poti vizualiza suma minima si suma totala de plata aferente ultimului extras de cont emis. Pentru mai multe detalii, te rugam sa iti accesezi extrasul de cont primit pe email sau posta.

Ce pot face daca am sters din greaseala aplicatia AVANTAJ2go de pe telefon?

  • Nu este nicio problema daca stergi aplicatia din greseala de pe telefon, o poti reinstala oricand, iti poti adauga din nou cardurile si accesa informatiile despre cardurile tale.

Ce fac daca mi-a fost furat/am pierdut telefonul pe care aveam instalata aplicatia?

  • Te rugam sa contactezi serviciul clienti CEBLine la tel.: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (numar apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, inclusiv international).

Pot instala aplicatia pe mai multe telefoane mobile?

  • Da, poti instala aplicatia pe mai multe telefoane cu sistem de operare iOS10+ sau Android 5.0+.

Cat de des sunt actualizate informatiile in AVANTAJ2go?

  • Informatiile din AVANTAJ2go sunt actualizate in timp real.

Cum pot sa-mi activez device-ul pentru a primi push notification pentru tranzactiile online?

  • Activarea sau dezactivarea serviciului 3D Secure pentru cardurile principale de credit sau de debit se realizeaza prin accesarea meniului „MAI MULTE”, submeniul „Setari”, optiunea „Foloseste acest device pentru autentificare 3D Secure”.
Consulta Termenii si conditiile de utilizare a aplicatiei AVANTAJ2go, precum si Manualul de utilizare